Idag är det fredag

Or so I've heard... Alla andra utom jag är lediga, typ. Jävla klämdag att klämma ur mig arbete. Jaja, jag får ju vara ledig snart, ganska länge dessutom.

Idag på lunchen botaniserade jag på Apoteket. Nu kan alla tänkbara åkommor botas i Indien. Smutsiga händer, huvudvärk, nästorrhet, tillfällig magåkomma, vätskebalansstörning, åksjuka, you name it! I can cure them all! Jag är ett levande Apotek för tusan. :)

Imorgon ska jag stå för en liten tre-rätters hemma i vårt hushåll. Till förrätt blir det en räkgrej, typ ceviche fast utan råa fiskar. Till varmrätt blir det: ingen aning och efterätt ungefär likadant... Verkar ju lovande? Men det löser sig säkert.

Nu ska jag gå hem från jobbet snart. Finns ju några fördelar med klämdag i alla fall. Eller vid närmare eftertanke kanske inte, jag förlorar ju flextid på att gå hem tidigt. Buuuääh!

Kommentarer
Postat av: Karin

tur man har ett flexibelt schema numer och kunde lägga ledigt idag..muahahahhaha..fast sen är jag fortfarande snorig, så jag hade inte så mycket för den här lediga dagen ändå..



Göra en tiramisú till efterrätt.?.det är gott..=)

2011-01-07 @ 20:46:03
Postat av: Stina

It's going to be creme brûlee till efterrätt. Om jag orkar åka och handla. :)

2011-01-08 @ 15:14:25
URL: khttp://kerma.blogg.se
Postat av: Karin

creme brûlee är inte fel heller =)

2011-01-09 @ 12:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0