Lucky me

Tur att jag tittade på kvittot från Systembolaget idag. Har ju en smula alkohol kvar från festen och tydligen har man bara "öppet köp" på bolaget i två veckor. Sista dagen att byta dricka mot pengar är idag med andra ord. Tursamt att jag råkade kolla kvittot. Det är ju inte precis så att jag är jättesugen på två plattor Kung och en Brännvin Special i sommar... Dessutom har jag rätt dåligt med cash just nu... Så snart bär det av till K.K. för att lämna tillbaka godsakerna. Tur att dom har öppet till 20. :)

Kommentarer
Postat av: Lotte

Annars hade ju jag kunnat blanda en hel hög goda drinkar åt dig ;-)

2010-05-17 @ 22:10:44
Postat av: Karin

Smidigt när man kan lämna tillbaka :)

2010-05-18 @ 07:10:39
Postat av: Stina

Lotte: Du fick ju sparken! Eller var det bara en time-out?

Karin: Mycket smidigt. Jag blev "rik" igår :)

2010-05-18 @ 08:01:38
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0