Firat hela dagen lång

Idag har jag firat Sveriges Nationaldag riktigt ordentligt. Började ju som tidigare inlägg visar med att åka till beachen ute i Saltsjöbaden, närmare bestämt till Erstaviksbadet. Det var en trevlig beach och inte alls så mycket folk. Vattnet var ungefär lika varmt som isvatten på en restaurang, men det kanske blir varmare om några veckor. Ska nog åka tillbaka hit nån fler gång tror jag. När jag kom hem så funderade jag ut den mest svenska maträtt jag kunde komma på och sen ringde jag och beställde den. Det blev en Pompei, från lokala pizzerian. Klassisk svensk husmanskost helt enkelt. :) Till denna delikata matärtt drack jag ett överblivet glas vin från i torsdags. :) Nu ser jag crappig film på 5:an, ska stänga av snart och gå och sova istället... Känns mer värt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0