Inte semester

Jag har inte semester längre. Däremot verka aaaaalla andra ha det. Typiskt! Inom kort kommer ett inlägg om semesterveckan i Abisko. Det var en spännande semester med väldigt fina vyer.

Imorgon ska jag på badutflykt till Norrland. Enligt yr.no ska det inte regna nånting, men det skulle vara lite molnigt. Vi får väl se hur det blir. Ska vara där kl 10 så jag måste ju åka i ottan... Eller nåt sånt. Dessutom var det visst nån som bestämt att jag skulle ta med mig mat... :) Tursamt att man är en så skicklig kock dårå. :)

Tyvärr insåg jag förra helgen att min bästa bikini verkar ha gett vika. Det är dubbelt tyg för boobisarna och det yttre tyget är helt konstigt uttöjt på vissa ställen. Så går det när man har sånna gigantic boobalainen som jag har... ;) Crap! Därför måste jag nu in till stan i eftermiddag. Som om det skulle finnas någon bikini där mitt i sommaren, när det varit värmebölja i flera veckor. Lycka till. :)

Ses i solen!

Kommentarer
Postat av: Karin

låter jobbigt med gigantic boobilainens ;)



2010-07-09 @ 19:12:25
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Anonym

Ja det är verkligen katastofalt jobbigt. :)

2010-07-10 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0