Semester

Det är dax att börja tänka på semester tycker jag. :) Personligen har jag alltid tyckt att det är lite smålöjligt att alltid åka till samma ställe på semestern. Typ: ja, vi åker då alltid till Rhodos, för vi trivs såååå bra där. Men i somras på Mallis så såg vi ett suuuuuupernajs hotell som vi sa att vi skulle bo på nån gång. Nu har jag hittat hotellt i Vings utbud. Hello, charter!! Vill åka, vill åka, vill åka. Nu!!!
Vanity Hotel Golf är det i alla fall. Ser inte så flott ut på vissa av Vings bilder. Men om man läser på hemsidan så förstår nog alla varför man skulle vilja åka hit. Det är ett hotell för dom som vill ha en semester "free of children". Ja, det är jag, det  är jag!
Så här ser det ut. Detta var också vad vi såg från strandpromenaden när vi gick förbi. Vi gillar!



Ska nog beställa snart. 13000 per person, två veckor i augusti. Oh, yeah!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det där såg inte helt fel ut! :) jag tror du hinner beställa eran resa i augusti innan vi hinner beställ vår i mars ;)

2010-01-03 @ 17:48:21
URL: http://www.soija.se.
Postat av: Stina

Haha, ja ni är ju inte snabbast precis. Eller ni... Det är väl mest en person kanske ;)

2010-01-03 @ 21:52:02
Postat av: Karin

Nu är vi på planeringsstadiet..det tar sig..=)

2010-01-04 @ 23:01:26
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0