Snart nya tider

Snart nytt år igen. Under året som gått har jag blivit ännu sämre på att blogga. Har ju inte ens dokumenterat sommarsemestern ännu... :) Bättring!

Julhelgen var bra. Fick några julklappar och fick lite god mat. Nyåret blir nog också väldigt bra. Åker till Hbg imorgon under dagen, sen firar vi hela kvällen och natten och sen är vi trötta på lördagen. :) Skånemaffia-times! Yey!

Å snart bär det av till India också. Blir ju ruskigt spännande. När vi går av flyget i Delhi kommer jag vara så nervös så jag ramlar ner för trappan från flygplanet. Har aldrig varit på sånna äventyr tidigare ju. Inför resan ska jag köpa mig en alldeles egen systemkamera också. Det kommer troligtvis att bli en Nikon D3100 med 18-105mm objektiv till att börja med. Kan ju låna några objektiv från en kille jag känner också. ;)

Nu är det fika på jobbet! Sen går jag hem, it's new years god damn it.

Kommentarer
Postat av: lotta

Gott Nytt År!

Hälsa mannen också :)

2011-01-03 @ 12:25:48
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0