London

För en månad sen (hrm, snabb eller??) var vi i London. Eftersom jag är sjuk just nu så passar jag på att uppdatera bloggen med ett bildinlägg därifrån.

Resan var superschysst. Vi bodde på ett hotell i skabbig London-anda, Athena hotel i Paddington. Första kvällen glömde vi sätta igång elementet, vilket resulterade i frys-attacker mitt i natten för både mig och <3. Nästa natt hade vi lärt oss läxan. :) Fruskost ingick och den var verkligen helt ok; te, kaffe, toast, flingor och full english. Dagarna i London spenderades i butiker, på pubar och vandrandes mellan dessa två. :) Vi åt god pubmat också, inte bara öl...


Startade självklart resan med att inviga Starbucks på Arlanda. Yummie!


Så här härligt var det i Hyde Park. Grönt och vår, och det var alltså EN månad sen...


Vi träffade också Mr Squirrel i Hyde Park.


Avslutar med en arty-farty shot from the underground.

En toppenhelg i London helt enkelt. Vi åker nog snart igen. :)


Kommentarer
Postat av: Essa (Getrunkens flickvän)

De där ekorrarna är inte rädda av sig inte! De är som duvor och råttor i ett. Lite skraj blev jag för dem när jag och exet var där för en massa år sen. Men lite söta var de ju, på håll ;)

2010-05-05 @ 22:59:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/nattugglan
Postat av: Stina

Dom är ju jättesöta! :)

2010-05-11 @ 08:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0