Trött på sig själv

Ibland är man mer eller mindre trött på sig själv. Just nu är det lite mer så än annars. Trött på min tråkiga stil, trött på min tråkiga inställning till saker och ting, trött på mitt vardagslivs måsten, trött på min obefintliga påhittighet. Och så vidare. Men det ändrar sig nog snart. Det brukar det ju göra. :)

I helgen ska jag skratta glatt i goda vänners lag på födelsedagskalas i Orsa och dessutom ska jag skratta högt åt dalmålets charmighet när jag besöker Rättviks Marknad. Aah, lokalpatriot once again. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

jo jag känner igen mig =)

2009-09-30 @ 18:12:20
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Maria

Ja fy fan vad jag är trött på mig själv emellanåt. Du har mina fulla sympatier!

2009-09-30 @ 23:56:59
URL: http://mariabecker.se/team-up/
Postat av: Sara

Finns en till räcker upp handen

Ha så skoj i maslandet i helgen. Shoppa lugnt på marknaden.

Kram kram

2009-10-02 @ 10:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0