Tjo...

Vad det var livat i London i lördags. :) Storstadssemester = inte uppvilande. Så himmelskt skönt att jag var ledig även igår, även fast vi kom hem på måndag kväll. Skulle gärna vara ledig resten av veckan också, men nån gång ska man väl arbeta antar jag. :)
Resan började väldigt bra, med att jag knappt fick komma genom passkontrollen, bara för att mitt pass är en liiiiten smula trasigt. När jag väl lyckats komma igenom, med löfte om att skaffa nytt pass till nästa gång så gick resan som smort. I London blev det mycket pints, lite shopping, lite turistande och mycket god mat (faktiskt). I vanlig ordning fotograferade jag ingenting, men jag har bilderna i huvudet i stället. Hotellet var lagom skabbigt, London-style. Men duscharna var faktiskt helt ok. Eftersom vi hade gemensam toalett i korridor så var det ju självklart resans höjdpunkt att gå på dessa, eller?? Skönt att det fanns flera toaletter att välja bland... Dörren till vårt hotellrum var också en upplevelse. Eftersom huset var så jäkla snett så var dörren inte riktigt helt täckande. I nederkant glipade den ca 10 cm på ena sidan. Haha! Safety first. :) Oh well, resan var väldigt rolig och åker man till London så är det bara att vänta sig skabbighet på hög nivå. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill se en bild ifrån kvällen du dansade med Peter Andre ;)



Stabil dörr, aj lav Londonstandarden!

2009-09-23 @ 23:48:40
URL: http://wildmind.se/blog/
Postat av: Stina

Maria: Ja det blev mycket peter andré. Först var han på frukost-tv på lördag morgon, sen "var" han på cluben-puben Warwick som vi var på på kvällen :) Shit alltså. ;)

2009-09-24 @ 08:26:48
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0