Kurs

Jag har anmält mig till en kurs. Jag måste ju verkligen börja odla ett intresse snart, så nu har jag faktiskt börjat. :) Ska gå make-up artistutbildning, 50 timmar. Man blir ju inte riktig make-up artist dårå, men man får lära sig grunderna i alla fall. Det ska bli jätteskoj. Kursen startar inte förrän i mars men det är ju bra eftersom den kostar några tusen och jag har inte så många pengar just nu. Vet ju i och för sig inte om utbildningen är fulltecknad ännu heller, hoppas inte, får väl se om några dagar om man får något inbetalningskort för anmälningsavgiften. :) Oj, oj, oj vad roligt det ska bli. 

Kommentarer
Postat av: Karin

åååh..va roligt!!..jag kikade också på en make-upkurs förut på http://www.mariart.se/..=) fast den jag tänkte gå på är 8 timmar...en dag dådå och kostar 1000 =)..får se om jag anmäler mig eller inte, roligt vore det i alla fall



jag kan vara sminkdocka om det behövs!!

2009-11-01 @ 23:16:18
Postat av: Stina

Ja, det ska bli riktigt roligt att gå faktiskt.

Ditt intresse att ställa upp som sminkdocka är noterat. Det kommer att behövas, man är ju ingen stjärna än direkt. :)

2009-11-02 @ 09:46:18
URL: http://kerma.blogg.se/
Postat av: Lotte

Jag vill också vara sminkdocka :-)

2009-11-05 @ 22:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0