I'm back

Long time, no see...

Har börjat nya jobbet, därav ingen uppdatering. Det känns jättebra. I söndags innan jag skulle sova grinade jag en skvätt för att jag kom på att jag inte skulle åka till Sö'tälje dagen efter, men sen kändes det bra när jag kom till nya jobbet så det ordnade sig bra ändå...

Den enda nackdelen med att befinna sig bland sjukdomar hela dagarna är att min hypokondriska ådra tittar fram allt som oftast. Eller, typ. Jag tycker det är jobbigt med sjukdomar och blir lite påverkad av det. Men det kanske släpper, man blir väl van med att se halvdöda människor antar jag??

Idag åkte vi till Forum i Nacka. Jag skulle inhandla en mössa. Jag kom hem med en mössa också, och ett nytt fighting-spel! Kiii-yaaaaaaaa! *måste gå och spela mera*

Kommentarer
Postat av: Karin

Eller så kan man säga att man går in i en yrkesroll, man får en viss distans till sitt arbete även om man får vara med om

och se massa jobbiga och tragiska saker. Men det är väl kanske enda sättet att klara av sitt jobb med och inte ständigt gå och tänka på det även i sitt privatliv.

2009-11-15 @ 21:35:32
Postat av: Maria

Hihi, vilka sjukdomar har du hunnit med?



Jag gissar att du vänjer dig, alltså.. :)

2009-11-19 @ 21:37:20
Postat av: Stina

Karin: grejen är ju att det inte är min yrkesroll att möta dessa människor, jag ser dom ju bara ändå.



Maria: jag är ju i cancer och heart-disease-området. Så det är väl mest dom sjukdomarna dårå... :)

2009-11-20 @ 22:43:00
Postat av: Stina

Maria: och idag, lite svininfluensa, eftersom jag läste om det på vårt intranät... :-S

2009-11-20 @ 22:44:00
Postat av: Karin

Näe, det är sant. Men som Maria säger, du kanske vänjer dig. Jag var ju inte heller van i början, om man säger så :)

2009-11-21 @ 09:25:53
URL: http://www.soija.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0