Igår, idag och andra dagar

Jag vill så gärna skriva massa saker i bloggen, men jag har ingen engergi till det. Jag gillar ju att skriva, det är roligt att ha kvar och man kan gå tillbaka och kolla hur roligt man har haft. Hur som helst, just nu orkar jag inte med så mycket sånt. Men det kanske kommer senare.

Igår hade jag i vanlig ordning lördags-ont i huvudet. Vet inte varför en jag har alltid ont i huvudet på lördagar. Men det vara bara att gaska upp sig och stoppa i sig en Ipren. Jag var väldigt duktig igår och bakade pepparkakor och saffransbullar. Gud vad jag är bra! På kvällen blev det Svejk och schnitzel i stora lass! Så gott! Skulle kunna äta det varje dag.

Idag har jag och <3 julat oss. Vi startade med Skansen och avslutade med Gamla stan. Det var trevligt, men alldeles för mycket folk i Gamla stan (surprice)... Nu har vi satt upp våra schyssta adventsljusstakar och adventsstjärnor och fikat lite glögg. Smask! Snart hägrar tv'n. Guuuud vilket spännande liv jag lever :)

Kommentarer
Postat av: Karin

det kanske är veckans spänningar som släpper när du blir ledig..=)



vi jula till oss igår med..köpte ny ljusstake i gbg eftersom kissemissarna tycker det är roligt att leka med kransarna som satt på den andra staken...så det var smådelar överallt förra året..men nu har vi en sån där fiiin som inte behöver kransar på..det var väl kul å veta! =)

2009-11-30 @ 18:17:08
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0