Jag får en ny

Cykel! Yeey, jag får en ny. Samma sort. Gratis, för jag hade ju tecknat en extra försäkring när jag köpte cykel som betalar självrisken. 195 kr kostade den försäkringen, typisk sån försäkring som man undrade varför man inte tackade nej till. Nu är jag jäkligt glad att jag tog den :) Ska ta den igen när jag hämtar min nya cykel. Och jag ska köpa ett extra lås direkt. Så jag kan låsa fast cykeln vid diverse cykelställ, lyktstolpar, osv. Kan man skaffa elstöts-grejer till cyklar, så att den som rör cykeln utan att låsa upp får en riktig jävla kyss??
Hmm, ska åka till Sportex  i Sickla idag och spana in om dom har den modell jag ska ha. Ska köpa födelsedagspresent till syster-yster också. Undrar vad jag ska köpa...

Kommentarer
Postat av: Karin

vilken tur att du kan få ut en ny..=)

2009-05-28 @ 16:34:47
Postat av: Stina

Mycket tursamt :)

2009-05-29 @ 13:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0