Dyrland

Min mormor fyller 100 år snart. Jag ska åka dit och fira med henne. Sitter just i detta nu och kollar på flygbiljetter och det är ingen rolig syn. Ca 3000 kr kostar det att åka till Dyrland. Det är typ billigare att åka till Bulgarien 1 vecka inklusive hotell. Jag är därav lite förgrymmad. Det hade ju varit skönt om man hade kommit undan med hälften ungefär. Men, men, risken är ju att man inte träffas så många fler gånger och hon blev ju så glad när jag sa att jag tänkte komma och fira henne när hon ringde till mig på min födelsedag. Synd bara att allt man gör kostar pengar. Finland -3000 kr, Mallis -7000 kr, Britney -900 kr, osv. osv. Hur ska jag klara mig på a-kassa i höst??

Kommentarer
Postat av: Maria

Yikes, det var dyrt. Antar att du kollat ställen som reseguiden.se? Där brukar man hitta billiga avgångar, om det finns några.

2009-05-13 @ 11:47:49
Postat av: Stina

Mmm, har kollat de flesta ställen. Grejen är att det itne finns så många avgångar men många buisnessmen som bokar upp platser och sen finns det bara dyrplatser kvar till vanliga människor + att planet knappt är fullt eftersom buisnessmenen inte checkar in. Å sen finns det inga lågprisbolag som åker till Finland heller. Tyvärr.

2009-05-13 @ 12:24:51
URL: http://kerma.blogg.se/
Postat av: Maria

Fasen vad surt.

2009-05-13 @ 13:00:10
Postat av: johanna

en massa färg i bloggen idag!

2009-05-13 @ 19:36:36
URL: http://liveforfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0