Brittan + vi = sant

Vi ska gå på Britney Spears. Jag har köpt biljetter. Det fanns dyyyra biljetter, sånna köpte inte jag. Jag köpte billiga, hoppas det finns storbildsskärmar :) *hihi*


Helgen har varit jätterolig. Började på fredagen med middag på Svejk, sen drinkar på Vampire's Lounge, sen taxi hem, *ska du med också???* , sen grogg och öl hemma hos oss. Lördagen bjöd på fina blommor och champagne och choklad i present. En finfin inbjudan till Spotify. Drinkar, öl, cava, rosé, rött, cider. Mat. Musik och goda vänner! Många skratt och drinking-game. Puss på er söta vänner. Söndagen var en dag i fettets tecken. Maxmål och Chilicheese + fika på Tidemans på Östermalm. Och lite chips på kvällen, såklart...


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en härlig helg!! Underbar mat, sköna skratt, tyskskämt och Eilert Pilarm, vilken kombination. Ni är störtsköna!



"Ska DU med??" var nog min favoritdel av helgen, faktiskt, haha. Då kände jag mig som mest uppskattad som sjunde hjulet :)



Iiiiiiihhhh-haaaah, behöver finslipas lite, men det kommer!

2009-05-11 @ 15:57:34
Postat av: Maria

Förresten, ahhhhh, maxmål (fast frisco) med chilicheese, det skulle vara gott..! Mums mums.

2009-05-12 @ 11:30:52
URL: http://wildmind.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0