Tränad, duschad och ready for action

Kl är 11 och jag har redan tränat, duschat, ätit frukost och mellanmål och nu är jag redo för dagens äventyr. Funderar på att torka håret och äka till Skhlm kanske. Måste verkligen ha nya brills, och där finns både Specsavers och Smarteyes, om jag inte är helt lost...
För övrigt så tycker jag att det här med vikt är en konstig grej. Igår hade jag märkligt nog gått upp två kilo sen förra veckan, idag var dom märkligt nog borta igen. Hello, vattenansamling eller??

Kommentarer
Postat av: Karin

det här med vikten är ett mysterie ja..jag har inte gått ner så mycket men byxorna sitter ändå löst och jag känner mig "något mindre"...och har också en tendens att gå upp nåt kilo en dag och sen är det väck nån dag efter..eller inte..utan det dröjer två veckor till fastän man tränat och ätit som "man bör" under dom här veckorna...skumt

2009-03-21 @ 17:06:08
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Stina

Mycket skumt.

2009-03-22 @ 07:58:27
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0