Köpenhamn - bokat och klart

24-26 april åker jag och mamma och syster-yster till Köpenhamn. Flyget har varit bokat länge. Idag bokade jag in oss på ett Vandrarhem, mitt i city. Billigt som bara den, och toalett och dusch på rummet. Perfa. Ska bli skönt att åka iväg en liten weekend sådär, även om det inte är så långt bort.
<3 och jag håller på och planerar vad vi ska göra i sommar på semestern också. Det lutar åt en vecka i fjällen, med vandring. Och två veckor på Mallis eller Kreta eller nåt sånt. Det blir troligtvis delad semester i år. Två veckor, med start i slutet på juni och två veckor i mitten på augusti, och sen jobbar jag en vecka och sen slutar jag troligtvis. Men men, man måste ju ha semester i alla fall, även om man skulle råka få ofrivillig semester från september och framåt.
Nu ska jag börja fundera på maten för dagen. Och disken, fy faan!

Kommentarer
Postat av: Karin

skulle också vilja resa till nåt varmt ställe, var såå nära att boka en resa till grekland på ett all inclusive hotell..bara få slappa, sola, bada och få gratis drinkar..najs..=)

2009-03-15 @ 18:41:26
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Maria

Åh, låter som sköna planer :) Vart ska ni vandra? Idre?

2009-03-17 @ 21:18:54
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica
Postat av: Stina

Karin: Man är ganska sugen på sol och värme just nu :)

Maria: Det blir troligen något längre nott ut än Idre. Kanske Abisko, eller någonstans i södra Lappland.

2009-03-18 @ 10:35:18
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0