Heeeelg!

Nu är det helg. Ska strax knata hem från jobbet. Eller, knata å knata... Jag åker ju pendeltåg.
I helgen ska jag ta det lugnt och eventuellt träna lite. Äta tacos och se på melodifestivalen. Ikväll blir det nog att åka och handla mat på Ica Globen. Gunnel är ju inlagd på sjukhus så jag kan inte få nån skjuts till min vanliga affär tyvärr... Så ikväll ska jag och Tvärbanan hänga lite grann.
Gunnel har förresten fått en egen lägenhet här i Stockholm också. Precis bredvid vår lägenhet. Den är lite dragig men har väldigt bra och öppen planlösning. Hon flyttar in 16 mars och har en hyra på 500 kr i månaden. Ett riktigt kap tycker hon själv. Hon har ju varit uteliggare nu ett bra tag. Utan eget hem och så vidare... :)
Bye now!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååååååka pendeltåg... =)

Hoppas att Gunnel snart mår bättre å kan skrivas ut från sjukan å komma hem till sin nya lägenhet. Saaben är lite avundsjuk att hn inte har en lägenhet. Men vem vet, hn kanske får flytta till en annan del av Avesta om några månader. Budgivning på söndag, men vi har inställning att den inte blir vår då dina "grannar" ska vara med å buda.

Kram på dig tjejen!

2009-03-13 @ 16:13:31
Postat av: Anonym

Äh, jag skulle ju ha en stjärna mellan h&n då jag inte har satt kön på Saaben. Men nu vet jag iaf hur man skriver med fettext ;)

2009-03-13 @ 16:15:04
Postat av: Stina

Hihi, hur gör man stjärnor då? Det skulle jag vilja veta :) Gunnel är frisk nu, men hon vilar upp sig på vilohemmet i Skrytbo ett tag till :)

Lycka till med budgivningen!

2009-03-13 @ 20:47:52
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0