Hubba Bubba

Jag vill ha sol och värme och blåsa hubba-bubba-bubblor i solskenet. Men det är så himla kallt här så att det blir nog inget med det.
I helgen var jag på Kellys. Det var riktigt roligt. Det var riktiga juveler som utgjorde klientelet. Bland annat fick vi prata med en charmig man som precis hade muckat. Och när jag frågade varifrån så ville han vara kul och sa: ja, ser det ut som jag har muckat från lumpen eller? Öh, nä kanske inte. Men säg varifrån det är då... Om man säger att man har muckat så vill man ju säga varifrån, annars skulle man inte sagt nåt över huvudtaget. Trodde även att vi skulle få stryk när H berättade att han arbetar som "plit". Haha, det var ju bara för roligt. Nåja, stället är väl kanske ok, men klientelet är ju inte tip-top precis. Men det ju billigt. En helkväll för 100 kr är ju inte helt fel, även om det var Tuborg...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi, Kellys. Sunkigt men billigt :)

2009-06-09 @ 10:25:02
URL: http://mariabecker.se/team-up
Postat av: Stina

Verkligen sunkigt. Men det var roligt ändå. Inte my first choise om man ska gå ut kanske. Men man får ju vad man betalar för, typ...

2009-06-09 @ 10:28:46
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0