Dra på trissor

Jag är inspirerad att träna. Tror att det kom igår, när jag provade bikinis. Det var ingen vacker syn vill jag lova. Lyckades hitta en i en schysst modell, dvs inte för mycket tyg. Skulle gärna köpt några till, men det var som sagt inte vackert. Hur som helst, nu är träningslusten här. Jag måste få bort fläsket på låren och runt kistan. :) A.S.A.P. Därav blir det "hårdträning" från och med nu. Startar idag med löpning vid Hellasgården. Sen ska jag hinna med ett till pass innan vi åker till Tyskland. I Tyskland och i Danmark räknar jag med att inte motionera så flitigt, men promenader av längre slag utlovas. Sen ska jag försöka köra på hela sommaren, med siktet inställt på Mallis och en schysstare figur tills dess. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Om det här hade varit fejjan så hade jag tryckt på knappen gillar =)

Härligt att ha något att se fram emot och som är ett litet mål. När åker ni på roadtrippen då?

Kramar

2009-06-23 @ 21:23:07
Postat av: Karin

heja heja..=) provade kläder igår med..och om det är någon tröst så var det ingen vacker syn det heller..haha

2009-06-23 @ 22:28:09
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Stina

Sara: hihi, Gillar-knappen är fina grejer. Jag gillar också! Känner mig über-laddad. :)



Karin: Ibland skulle man ju vilja ha en annan kropp helt enkelt. Men, man får vara nöjd med den man har, och göra det bästa utav den. :)

2009-06-24 @ 08:14:26
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0