The circus

Det var en riktig jävla cirkus. Jag vet egentligen inte om det var skitbra eller helt weird! Det var såklart skitbra, men, jag saknade många många många låtar. Det var väldigt fokuserat på de senaste två skivorna. Trots det, skitkul att se. En riktig freak-show, verkligen! Brittan struttade omkring i bh+trosor mest hela tiden, eventuellt kanske det var en bikini. :) Allt spelade på sex. Dansarna var riktigt jävla duktiga. Och de få gånger som Brittan sjöng helt live, alltså utan singback, så var hon riktigt bra. Men jag förstår ju att man inte kan dansa sådär och sjunga skitbra samtidigt. Det gör ju inget. :)
Det var en riktig upplevelse.
4/5 i betyg från mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

Roligt att den var bra =)

2009-07-14 @ 12:23:09
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0