Sämsta

Skärholmens BR var den sämsta leksaksaffären i mannaminne. Det bidde inga presenter. De blir nog inga helt enkelt. Brukar barn bli glada när man kommer på födelsedagskalas utan presenter eller? Tveksamt.

Nästa vecka på fredag är tanken att vi ska åka upp till Håla och innan dess så är det en 70-taggare som ska firas litegrann. I min enfald trodde jag att det inte skulle vara några problem att gå från jobbet runt lunch. Nu verkar det bli svårt. Tydligen är det en person som redan fått ledigt hela dagen och två personer som ska gå kl 2. Sen är det visst bara jag och två personer till som är kvar. Med lite tur kan jag gå kl 2 i alla fall. Sämsta planeringen av mig, eller av mina kollegor kanske...  *grymt grymt* Nåja, det får lösa sig ändå.

Jag är väldigt taggad inför nästa helgs fest. Det är så många som vill komma och det känns ju väldigt bra. Hoppas inga fler tackar ja nu... Haha... Jag är i allaf all väldigt exalterad inför festen. Sjukt kul ju.
Kom-ihåg-lapp: inte däcka kl 2, inte däcka kl 2, inte däcka kl 2.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag kommer INTE däcka kl 2 =)..hoppashoppas

2009-07-23 @ 18:39:37
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Stina

hoppashoppas inte däcka inte däcka!

2009-07-23 @ 19:35:53
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0