Note to self:

Drick aldrig två latte innan sänggående! Jag gjorde det igår. Gick och la mig efter ett mycket intressant program med Filip och Fredrik som träffade Victoria Silvstedt. Haha, jag skrattade så jag grät. <3 skämdes så han höll på att krypa ur skinnet. Haha. Hur kul som helst. Hur som, kl 23 skulle jag slagga. Joråsåatt... Hejpåre! Hyperspeed! Somnade runt kl 1 skulle jag tippa. Kollade klockan sista gången kl halv ett och sen började jag gäspa, så jag antar att jag slumrade in där strax efter. Idag: not so very piggelin...
Forskningsresultatet visar således: 1 latte = trötthetskänsla infinner sig. 2 latte = trötthetskänsla infinner sig inte. Däremot så kan stor upplevd känsla av stress och oro infinna sig. 1 på 1000 kan uppleva illamående. 1 på 100 kan uppleva insomningssvårigheter.
I vanlig ordning upplevde man alla biverkningar. :)

Hur som helst, kvällen var i alla fall trevlig. Men vad annat kan man vänta sig när man hänger med da bitches. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

testa en latte + ett glas rosé nästa gång..funkar finfint ;)

2009-07-23 @ 18:38:02
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Stina

Mmm, får prova det nästa gång :)

2009-07-23 @ 19:36:42
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0