Mat och glass

Det blev en tur till Kurvan för att spana säng i förmiddags. Vi kunde i vanlig ordning inte bestämma oss för något. Måste verkligen bestämma oss snart, då vi båda kräks på att ha en värdelös säng. Oh well... Senare under dagen blev det en lunch på Vapiano med ett glas vin. Skitgott. Jag som inte skulle dricka alkohol före festen på lördag. Jaja, det var gott. :) Efter lunchen blev det en glass på Ben & Jerrys ställe i Gamla Stan. Som vanligt kryllade gatorna av turister och kameror. Gamla Stan är riktigt jobbigt på sommaren. Huvaligen! Men vad gör man inte för Ben & Jerry?? :)


God pasta med tomatsås och mozarella. Plus massa parmesan :)

Nu under kvällen har jag städat toaletten. Rensat avloppet till och med. Blaha! Vi gjorde en deal, jag och <3, diska eller städa toaletten. Jag fick toan, lätt bästa alternativet. I hate diskning. För övrigt var det ett extremt intressant lördags-göra. Kvällen är gjord liksom. :)

Nu blir det nog att fortsätta slösurfandet, kanske kolla nån film och slå in paket inför morgondagens kalas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0