Jag hittade henne!

Min gamla frisör från Örebro! Som jag bara han klippa mig hos en enda gång för att hon fick nytt flådigt jobb i Sthlm. :) Jag bor också i Sthlm nu. Jag är också flådig. Yeah!
Ringde till salongen i Örebro och frågade om de visste var Ida hade fått jobb nånstans. Då sa dom att nån Ida hade minsann aldrig jobbat där. Nähä, tänkte jag. Är jag så jäkla glömsk... Vad hette hon då? Jo, Sofia minsann. Och hon hade fått jobb på Ekman Hair. Så nu ska jag åka dit och locka lite på henne. Ska bara spara ihop lite pengar först...

Kommentarer
Postat av: Karin

vilken flashig hemsida dom hade..verkar fint där...=) du får säga hur det var sen när du varit där..alltid bra med nya tips ;)

2009-07-14 @ 19:55:25
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Stina

Blir nog inte förrän till hösten jag går dit. Måste hitta en frisör som är lite billigare just nu. Ska prova en ny i sö'tälje nu, som jag har läst lite om. :)

2009-07-14 @ 20:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0