Fredag hela veckan

Nu är det helg igen. Jäklar vad veckorna går fort ibland. Det är nu bara två (2) veckor kvar till Mallis. Can't wait! Särskilt sugen blir man ju en dag som denna, när det regnar ute.
Idag ska jag göra ett nytt försök med födelsedagspresenter. Ska ta mig in till centrum på lunchen och svänga förbi Plantagen på vägen hem. Sen ska jag visst till Ikea en snabbis. :) Och få äta köttbullar. Yii-haa! Sen ska jag ut och springa i kväll, skulle egentligen varit ut igår, men det blev lite plock och fix i stället. En flyttkartong till som är väck... Vi har ju bara bott där i 8 månader nu... :) Sen kanske man skulle kunna slänga in en tvättmaskin också. Fredagskvällen är räddad. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi har ju faktiskt flyttkartonger kvar här uppe som inte syns eftersom dom är undanstoppade och vi har ju bara bott här i två år nu..=)..ajja..

2009-07-24 @ 10:04:17
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Stina

Hehe, flyttkartonger is da shit!

2009-07-24 @ 10:55:38
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0