Skitgranne

Vi har en jävla skitgranne. När vi flyttade in i vår lägenhet så kom han ner och ringde på första dagen, för det var ju någon som bankade i väggarna och kl var ju faktiskt bara nio på lördag morgon. Jaha, ok, men vi ville bara kolla väggarna lite, vad det är för material å så så att man vet vad man ska ha för skruvar när man skruvar upp saker å så. Nåväl, sen har han hållt tyst. Tills idag. Jag var inte hemma, men <3 fick ta hand om hans utskällning. Vi är nämligen väldigt högljudda på morgonen serru. Stampar i golvet och sånt, runt kl 7. Men herre gud!!! Han bor ovanpå oss, det brukar inte höras så mycket när någon under en stampar i golvet. Dessutom går vi inte precis med elefantsteg på morgonen. Vi går ju för fan inte alls på morgonen. På sin höjd går jag två vändor mellan sovrummet och badrummet, och en sväng in i köket. Jeez! Jag blir så irriterad! Men troligtvis är han väl psyksjuk och behöver lobotomering eller nåt i den stilen. Eventuell är han bara värdelös!
I.D.I.O.T.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men fy vilket pucko =( Låter misstänkt att han har en psykiskstörning, annars brukar man inte gå å klaga hos grannarna om de inte för ett väldansliv.

Skoj att du har hittat ett bra ställe att träna på, låter lite flashigare än MT´s.

Själv får jag hålla mig lugn ett tag framöver, har fått nå härligt virus med feber och hals/huvudvärk =(

Hoppas du får en trevlig helg trots grannen. Du får trösta dig med att farbrorn är trevlig iaf =)

Kram

2009-01-22 @ 21:04:22
Postat av: Karin

men vilken jobbig typ/pucko/knäppis..vi har iofs också problem med granne/grannar som får för sig att köra med betongborr på kvällar och tidig morgon..alla tider då man inte får föra oväsen i alla fall..men det är ju skillnad..för här har det gått så långt att föreningen har satt upp klagomålslappar i entrén..får se om det lugnar ner sig.



en lobotomering sa du..I can fix! =)

2009-01-22 @ 21:22:06
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Karin

på tal om grannar..min bästa granne var nog i västerås som BARA spelade schlagermusik (samma skiva jämt jämt) på kvällen..på hög volym..mmm..och så klart han som kommenterade en när man hade köpt toapapper..ljuvligt..

2009-01-22 @ 21:28:49
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Karin

fast nu har ju ni problem med att det är en klagande granne dådå...men jag tycker i alla fall att han verkar mer trakasserande mot er ändå..eller så har han superkänslig hörsel..jäkla miffo..eran granne alltså..

2009-01-22 @ 21:30:43
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Stina

Sara: Stackare som är sjuk! Hoppas du kryar på dig snart! Kram. :)



Karin: Mmm, det är ju vissa skillnader på att borra och att gå omkring i sin lägenhet. :)

Personligen tycker jag din bästa granne var han som spelade bongotrummor och självklart han som kommenterade toalettpapperet. :)

2009-01-23 @ 09:54:00
URL: http://kerma.blogg.se/
Postat av: Karin

åh..han hade jag glömt bort..bongotrummorna ja..=)

2009-01-23 @ 10:18:36
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0