Snart dax

Snart ska jag åka. Jag är sjukt laddad. Ska bli så roligt att gå på kalas. Känner jag Mr F. rätt så blir det storslaget. Dessutom är ju drickan gratis, och gratis är ju som vi alla vet godast. Och eventuellt farligast, eftersom man kan ta så mycket man vill :)
Imorgon på dagen blir det nog en sväng ner på stan i Öret, om man orkar efter lyxfrukosten på Elite Stora hotellet. Lite fika på Bara Vara kanske man kan orka med i alla fall. Mmmm.

Ikväll kanske det blir en sväng till Publicum också, om vi orkar efter den goda maten. Vore ju trevligt att svänga sina lurviga på bordet en stund. :)

Nu ska jag fortsätta ladda, tåget går om mindre än 3 timmar. :)


Kommentarer
Postat av: Karin

ha så roligt! =)

2009-02-20 @ 13:57:38
URL: http://www.soija.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0