Semla, gryta, tårta, tårta, subway och semla

Igår blev en riktig fettisdag. :) Jag fettade på med både semlor och tårtor och subway. Det var skitgott.
Ikväll är det motion med arbetskamrater som gäller. Vi har onsdagsmotion varje onsdag. En gång i månaden ska vi dessutom göra saker som man kanske inte är så sugen på att prova själv, men som vore riktigt roligt att testa. Typ, line-dance, salsa, curling, eller någon annan prova-på-aktivitet som vi inte har så stor erfarenhet av. Det känns roligt. Nästa vecka vet jag inte vad vi ska hitta på, det är första prova-på-aktiviteten och det är inte jag som ska bestämma då.
Nu ska jag arbeta lite.

Kommentarer
Postat av: Karin

trevligt att hitta på nåt med jobbet så där mitt i veckan..=)

2009-02-25 @ 20:27:56
URL: http://www.soija.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0