Julklappar - done!

Idag har jag handlat några julklappar. Jag vaknade vid halv tio av ett sms från fiffiga Karin. Hon skulle också till Sickla, så jag fixade en dejt till bilturen. :) Det blev några julklappar och sen en lunch. När jag kom hem kände jag att jag ville bli klar med mina klappar idag så jag åkte till Liljeholmen också. Jag är nu klar, nästan. En klapp kvar. Men den tar vi när ny lön kommit in på kontot.
Annars så är julstämmningen på g. Vi har handlat all mat, i princip. Julklapparna är klara, i princip. Imorgon ska jag städa så att tdet blir fint också. Å sen ska jag pynta lite. Sen är det bara julgranen kvar. :) Blir ju jättebra det här!
Nu ska jag fortsätta häcka framför tv'n. Lördagskvällen är räddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0