Idag är sista dagen

Nyårsafton. Min sämsta högid. Hatar nyår. Nytt år, so what?? Nåväl, i år blir det en liten bjudning hos oss, med fem favoritpersoner till mig. :) Det blir trevligt! Jag har kokat förrättssoppa, skalat potatis, och bubblat lite vatten med den nya bubbelmaskinen. Snart ska vi städa lite å sen är det väl bara att invänta gästerna. Maten gör sig i princip själv härifrån. Känns ju bra. Ska bara komma ihåg att sätta på ugnen såklart.

Jag skulle ha åkt skidor idag också. Men under natten utvecklade jag en förkylning, hoppas den har gett sig till imorgon då jag gör ett nytt försök att ta mig ut till spåret. Tursamt att det ska vara kallt några dagar till så att snön håller sig kvar. Ser fram emot vilka under jag kan åstakomma i spåret. Man är ju något av en stjärna. :)

Gott nytt år dårå :)  

Kommentarer
Postat av: Karin

en förkylning är bättre än en magsjuka..hehe..men jag hoppas du kryar på dig! Ses snart i alla fall..=)

2009-12-31 @ 16:19:40
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0