Fint

Jag tycker det är riktigt fint med så här mycket snö som det är just nu. Särskilt när det är soligt också, som det börjar bli just precis nu. :) Eller, soligt å soligt... Solen är ju uppe några minuter till i allafall. Och på tisdag är solen uppe 1 minut längre än vad den är på måndag. Det ni! Nu går vi mot ljusare tider snart.
Dagen idag har inneburit en sväng till avfallsstationen i snöstormen som var i förmiddags, några plågsamma turer ner i källaren och några ytterst plågsamma tag med dammsugaren. Dessutom har jag gjort en jul-blomster-dekoration, tvättat, diskat och lagat mat. Snacka om effektivitet! Nu ska jag fortsätta dagen med några fler plågsamma tag med dammsugaren. Fy faan.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag har gjort en "plågsam" morotskaka..=)..men det var gooooood..

2009-12-20 @ 17:48:13
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Stina

Ja, morotskaka kan ju vara plågsamt på ett annat sätt :)

2009-12-20 @ 18:48:30
Postat av: Karin

eller hur!..=) men jag har inte ätit upp hela..än

2009-12-20 @ 19:18:31
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0