Torsdag, fredag, Mallis

Jesus Christ liksom. Snart ska vi åka. Det ska bli så skönt. Kan inte säga det tillräckligt många gånger. Den här veckan har varit ofattbart jobbig. Har sovit varje dag på väg till och från jobbet. Vissa dagar så snabbt att tåget inte ens hunnit lämna stationen innan jag slaggat. Idag var första gången jag kunde hålla mig vaken under morgonens resa. Får väl se hur det går i eftermiddag...
Har mycket kvar att fixa inför resan. Måste köpa solskydd: siffra superhög, body lotion och diverse piffelipuff grejer. Troligtvis får jag dra iväg på lunchen idag. Imorgon ska vi nämligen ha myslunch, jag och mina tre kollegor som jobbar just nu. Vi ska köpa med oss något gott och sätta oss vid vattnet tänkte vi. Skönt.
Vad händer nu då? Jo men det ska jag ta och berätta serru! Det blir jobb, jobb jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0