Snuvig, eller?

Jag tror jag är snuvig. Men jag är inte säker. Jag kanske är allergisk mot något? Känner mig inte sjuk på något annat sätt, så det verkar ju märkligt att bara vara snuvig. Hmm... För övrigt har jag hört att man inte får vara sjuk när man ska åka på semester. :)
Hur som, idag hade vi picknick på lunchen. Vi köpte finfina sallader på restaturangen i vårt hus och begav oss mot slussarna. Tittade på båtar och åt god mat och avslutade med en god tophat. :) Mycket trevligt. Det var riktigt mycket segelbåtar ute. Såg verkligen mysigt ut att bara glida omkring där med en härlig solbränna och med vinden i ansiktet. Man kanske skulle skaffa båt? Fast inte segelbåt dårå, utan motorbåt. Eller, nä, det får nog bli ett sommarhus i stället, eller båda kanske. Ska bara fixa lite stålar först.

Mallis närmar sig. T minus 17 hours, and counting...

Kommentarer
Postat av: Karin

får jag åka med i din båt då?..=)

2009-08-07 @ 17:00:38
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0