Pärlor

Jag har köpt pärlor idag. :) Majoricapärlor! Inte äkta, men av väldigt god kvalitet tydligen. Eftersom jag aldrig kommer ha rad med äkta pärlor sa tänkte jag att dessa skulle vara finfina. :) Köpte halsband i kort modell och örhängen. :) Kommer bli sa klassiskt schnygg nu :)
Har ocksa lyckats med en finfin repa pa hyrbilen. Det ä ju sa in i helvete trangt pa de mallorciska vägarna... Far hoppas att dom som hämtar upp den imorgon är blinda :)
Imorgon blir det sol och bad igen! Yiiie-ha!
C ya.

Uppdatering: Personalen pa Europcar är uppenbarligen blinda. Inte ett ord har vi hört. :) Yeah!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kommer ni hem snart vavava? =)

2009-08-21 @ 06:24:01
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Stina

Karin: Mmm, tyvärr gör vi ju det. Bara 5 timmar solning kvar, sen mat och sen sova, typ. Imorgon kommer vi hem kl 14. Blaha!!

2009-08-21 @ 13:39:46
Postat av: Karin

jiihooo..jag är glad i alla fall! :D

2009-08-21 @ 19:25:36
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0