Okej då...

Kanske inte var så jääättebra på femkampen. Jag kom sist. Grrr. Men, jag var ju administratör också, och det tar väldigt på krafterna, så man kan ju förstå om jag inte gjorde så bra ifrån mig i tävlingarna. Jag tog helt enkelt mitt uppdrag som administratör på väldigt stort allvar. Sen åkte jag tre karuseller: jetline, fritt fall tilt och blå tåget. Några av herrarna i sällskapet åkte insane, men jag kände att min mat stod mig upp i halsen så jag vågade inte riktigt. Kanske senare i sommar, eller i höst.
Grillbuffén var jättegod, det blev kyckling, lax och massa tillbehör (mest majs) + ett glas rosé. Smarresmaskens.

Idag kollade jag vädret, på Mallis. Det ska ju för faan bli regn nästa vecka!! Herre gud! 0,4 mm nån dag och 10 (tio!!!) mm en annan dag. Herre gud, vi kommer ju att flyta bort!

Kommentarer
Postat av: Karin

när jag är frisk vill jag åka karusell med..=)

2009-08-05 @ 17:21:42
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Maria

Det viktigaste är inte att vinna utan att äta rikligt med majs, tycker jag :) Men uj uj, att det var så distraherande att administrera, vilken miss. Re-match? ;) Tack för en trevlig kväll!!

2009-08-05 @ 23:54:48
URL: http://mariabecker.se/blog
Postat av: Stina

Karin: karusell it is!

Maria: Mm, administration är mycket krävande. Blev väldigt mycket där ett tag, det skulle ju räknas och sånt... uuuh.

2009-08-06 @ 08:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0