Solen, where are you?

Vilket fantastiskt väder det har varit i helgen, till och med på Öland var det varmt och nästan ingen blåst. Men idag verkar solen gömt sig lite bakom molnen. Det är jämngrått söder om stan i alla fall.

Nästa vecka är det meningen att jag, mamma och syster-yster ska åka till Köpenhamn. Det verkar gå sådär bra med dom planerna, eftersom en av oss har passat på att krossa knäskålen i helgen. Så en av oss får nog inte följa med tyvärr. Och eftersom det kostar 600 kr per person att boka om så känns det ju inte riktigt värt det, då kan man ju lika gärna köpa en ny resa senare. Så troligtvis åker jag och syster-yster själva nästa vecka, eller eventuellt med ett barn, om man får byta en vuxen-biljett mot en barn-biljett vill säga. Hmm, lite krångligt blev det minsann.

Nu ska jag jobba vidare. Har det ganska lugnt idag, det är ju påsklov bland lärarna och rektorerna. Alltså, inte så mycket jobb för mig heller.

Kommentarer
Postat av: Karin

hur har hon lyckats krossa knäskålen då?..ramlat?..ajajaj

2009-04-14 @ 16:28:01
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Anonym

Mmm, ramlat, i skogen.

2009-04-14 @ 17:48:04
Postat av: Sara

Näe, var det dags igen för ett "brott"! =( Inte så många år sedan som hon fixade armen på påsken va? Inte hennes helg helt enkelt =( Du får hälsa ett Krya på dig till henne!

2009-04-14 @ 21:44:52
Postat av: Stina

Sara: Nä påsk är inte hennes grej tror jag. Det var väl två eller tre år sen hon fixade fingret.

2009-04-15 @ 08:30:57
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0