Påsklov

Snart har jag påsklov, i fyra dagar, varav två dagar är helg och jag skulle varit ledig ändå. Med detta vill jag ha sagt att jag under inga omständigheter tycker synd om personer som valt läraryrket och har lov mest hela tiden. :) Ni har inte dålig lön heller, jämfört med andra tjänstemän inom kommuner. Så det så... Var jag elak nu?? Det var inte min mening, det är bara det att det är sånt tjat från en del lärare hela tiden. Särskilt från dem som har jobbat i 150 år och med största sannolikhet inte har jobbat 44 timmars vecka på många år.

Kommentarer
Postat av: Karin

nee..du är snel =)

2009-04-09 @ 12:47:27
Postat av: Sara

Tss, du är inte det minsta elak! Jag är helt på din sida i den frågan =)

2009-04-09 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0