Helgens bravader

Det var en rolig helg. Idag är jag dock inte särskilt utvilad. Måste nog sova på tåget hem. :)

Vilket fantastikst väder det var i helgen. Särskilt lördagen var ju verkligen fantastisk. Det var ju nästan så att man hade viljat grilla litegrann. :) Kanske kan göra det nån annan gång.

Denna vecka bjuder inte på några nyheter till att börja med. På fredag åker vi till Öland, då kanske man äntligen får vila upp sig ordentligt. Långledigt! Det är ju alltid trevligt med långledigheter, men samtidigt så missar man ju en dag att arbeta på, och man riskerar att halka efter lite grann. April är ju verkligen lång-helgernas månad också. Jag var ledig i fredags, är ledig på fredag och måndag eftersom det är påsk, sen är jag ledig fredagen veckan efter det eftersom vi ska till Köpenhamn och sen är det ledigt fredagen efter igen eftersom det är 1 maj. :)

Nu ska jag fika lite. Äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0