Trött i mössan

Är lite trött idag. Inte för att det blev så jättemycket vin eller så utan mest för att det var lite svårt att sova när man kom hem igår kl halv tolv. Plus att jag skulle upp kl 06:00. Äniwej, igår bowlade vi och åt cateringmat och drack vin och drink. Det var jättetrevligt och mina arbetskamrater är väldigt trevliga och roliga. Synd bara att alla har barn och familj och ingen är i ungefär samma fas i livet som en själv. Men men, trevligt kan man ha ändå. Menar inte att man eventuellt skulle vara tråkig eller ointressant för att man har barn, menar bara att personer som har barn inte riktgit har samma intressen och möjligheter till umgänge som jag har, med mig alltså. Typ. Äh, ni förstår nog. Har man barn och familj kan det bli svårt att köra shotskväll, ibland. :)

Nu ska jag säga tack och adjö till jobbet för idag. Tröttmössan gör sig påmind. Tack och godnatt, och godnatt och tack, dårå... dårå... typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0