Kursdag = skön dag

Idag ska jag på kurs. 9- 16. Ska bli riktigt skönt. Tänkte åka hem direkt efter det. Och bli ompysslad av min "nya" familj, och ringa min "gamla" familj som kommer hem från soliga Spanien idag.

Får se när det blir inflytt i nya lägenheten. Lite strul ska det tydligen vara ibland (läs: alltid). Det saknas tydligen ett papper för föreningen, som är en helt ny, ombildad, förening. De kan inte godkänna oss officiellt innan de fått detta papper. Men inofficiellt är vi godkända, yippie. Segt att vänta bara. Det var ju en månad sen vi skrev på papprena nu. Skynda skynda för tusan...

Helgen som var, var skön och behaglig. Träffade kexet Karin för en fika på lördagseftermiddagen. Vi planerade bland annat en shots-kväll. :) På lördagskvällen kom <3 hem till mig och vi kollade film och åt ostkrokar och godis. Söndagen spenderades på diverse möbelhus i Barkarby. Mycket fina saker, och mycket dyra saker tyvärr. Det är ju inte alltid saker från IKEA som lockar mest...

Nu ska jag fixa lite grejer innan kursen.
Har blivit utmanad av Hanna också, ska ta tag i det senare :)

Kommentarer
Postat av: Karin

glöm inte cosmopolitankväll..och margeritakväll med..många kvällar blir det...=)

2008-09-23 @ 09:47:20
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh åh, visst blir det sådana kvällar när jag är back in Estocolmo också? Pretty please? :)



Och... Frozen daiquirikväll..!

2008-09-23 @ 16:54:00
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica
Postat av: Stina

Karin: Självklart glömmer man inte viktiga kvällar som Cosmopolitankväll och Margeritakväll. Men shotskväll känns ju ändå mest som oss :)



Maria: Självklart blir det sånna kvällar när du är här också :) Jag skulle gärna vilja föreslå en finsk sommarsoppakväll också, vad tror du?

2008-09-23 @ 19:46:59
URL: http://kerma.blogg.se/
Postat av: Karin

jag skulle vilja föreslå en kombination shot & sushi kväll..kanske inte sån bra smakkombination..men säg "shot & sushi" snabbt tio ggr..bara därför liksom =)

2008-09-23 @ 21:58:57
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0