Stora shoppingveckan

Förra veckan (och idag) går numer under namnet "den stora shoppingveckan". Två par stövlar (t.g.f.c = thank god for coop), en vinterjacka *prisa södertälje*, massa strumpor. Jag måste vara värsta tanten dock. Ett par stövlar är från coop, inte första gången jag handlar skor där. Med tjockisvader är det nästan bara coop som funkar. Det andra paret stövlar är från tantmärket Ecco. *hello old lady liksom* Men Ecco har faktiskt blivit hyfsat moderna tycker jag. Jag var visserligen ute efter ett par hyfsat klassiska stövlar så då är det ju inte så svårt, och ecco har ju också lite tjock-vads-stövlar... Vinterjackan jag köpte kommer från Kapp-Ahl (öööh, hello???). Första gången jag köpt kläder där tror jag. Var och lunchade med en kollega idag och hon ville gå in på Kapp-Ahl, och jag tänkte jag skulle följa med och kolla lite. Brukar ju vara in där med mammsen, typ, och inte se särskilt mycket i min egen smak. Men idag fanns det en jacka där för mig. Det är ju fantastiskt. :) Lyckan är gjord. Ska försöka skrapa fram lite bilder senare på mina "fynd".

Annars då... lägenhet, ja tack... vore ju inte helt fel att få veta när vi får tillgång till den dårå... skitmäklare och skitmyndigheter. Snabba ryck? Nähä, inte det nej...

Kommentarer
Postat av: Karin

hittade du en sån där svart kappa? =)

2008-10-07 @ 07:55:22
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Stina

Typ en sån som jag sa att jag ville ha. Svart, halvlång, rätt så enkel. :)

2008-10-07 @ 08:33:43
URL: http://kerma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0