Rättvik

Jag har varit på marknad i Rättvik idag. Det var rätt mysigt. Men mycket folk. Träffade A och J, som också var där och shoppade loss. För min del blev det bara några strumpor, lite godis och såklart Gustafskorv :) *du har väl inte glömt att köpa gustafskorv här på rättviks marknad* Ett jävla tjat i dom där högtalarna vill jag lova. *Johan kom till rondäällen, mamma väntar* Så himla roligt :)

Självklart passade jag och mammsen på att fira kanelbullens dag idag också. En sån viktig högtid tycker jag man ska hålla hårt på. :) Nu ska vi snart äta middag också, sen blir det nog soffan resten av kvällen.

Jag har inte ens sagt till någon att jag är "hemma" denna helg. Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Karin

joho..jag visste =)

2008-10-04 @ 18:43:04
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0