Packa väskan

Jag ska packa väskan ikväll. haha :) Ska bli så skönt att åka. 20 grader (minst), verkar lite molning och eventuellt lite regn å så, men bryr jag mig?? Nej, bara lite, man vill ju inte bli über-frizzig :) Kjol på dagen, kjol på kvällen, haha, vinterjackan får gömma sig i bilen på Skavsta.

Var på Forex igår för att växla lite (eller en hel del) å då blev man i princip beskylld för att vara terrorist, tjuv och ljugare. Typ. Forexkille: Var har du fått dom här pengarna ifrån då?? Mhm, vad smidigt att få Euro nu, när det är så bra kurs... hrm... blablabla... Det var inte så att du fick lite pengar kvar från semestern då? Jag: lite?? Tycker faktiskt att det är en hel del... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0