På plats

Jag är på plats i vårt nya kontorslandskap. Det funkar rätt så bra faktiskt. Man hör mindre av de andra än vad man trodde. Det är faktiskt hyfsat lugnt och skönt, just nu. Det kanske blir sämre med tiden, nu är ju alla så försiktiga liksom. Frågar om de pratar för högt eller om de hörs mycket. Det kanske blir ändring på det när man boat in sig ordentligt. Man blir mer komfortabel, typ.

Landstinget Dalarna verkar förövrigt ha bra koll. Jag har fått en kallelse för cellprovtagning fast jag inte varit skriven där på ett år. Konstigt tyckte jag, att man ska få ta cellprov hos Landstinget Dalarna när man inte bor där, för så funkar det ju tydligtvis inte på någon annan plats i hela jäkla Sverige. Man får ju inte ens gå till vårdcentralen om man inte är skriven där... Grr (tidigare besvikelser). Oh, well...

Lunch-time, idag blir det indiskt :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Dalarna är väl helt enkelt bara väldigt inkluderande, vill välkomna tjejer från hela landet att sära på benen :)

2008-10-03 @ 17:22:23
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0