Tack för helgen

Har haft en riktigt trevlig helg. Så pass trevlig att jag inte kom upp ur sängen förrän kl 12:15 på söndagen. :) Jag vill i alla fall tacka alla fina vänner för det fina sällskapet och de goda skratten. Finns det något roligare än att glo på folk och skratta?

I fredags vara jag duktig och bytte däck på bilen också. Skulle ju köra upp till Håla, och där låg ju glansisen som ett täcke på vägarna. Nu är dessutom Gunnel bosatt i Håla ett par veckor framöver. Hon ska byta kamrem och göra 9000-milaservice. I Sö'tälje på Bilia kostade kalaset 10500 kr, på Bilia i Håla kostade det 8900 och på lokala-skriva-i-serviceboken-mekanikern i Håla kostar det ca 5000 kr. Undrar vilken det blir?? Fick även ett mindre sällskap på besök i fredags kväll. Tre mindre barn och två större *hihi*

I lördags drog jag till Håla kl 8:30. Åkte till kyrkogården och hälsade på pappy, tände några ljus och fixade lite kransar och liknande. Fick önskelunch med mamma. Önskade denna gång rotmos med fläsk. :) Sen var det bara att börja fixa inför kvällen. Kl 16:30 knallade jag till Karin, vi fick skjuts till Sara och drack några drinkar. Sen fick vi skjuts i Saras vrålåk till Ullis och där tog födelsedagsfesten plats. Fina vänner och goda drinkar. Sen åkte vi till "stan" och där bestämde jag och Sara att vi skulle kika in på en annan fest en snabbis, å sen gick vi till Älvan. Det var roligt, men hemmafesten var roligare. Jag och några andra Beverly Hills-are gick hem till vackraste området i Håla och sen sov jag gott ända till kl 12:15 på söndagen, som sagt... På söndagen var det åter dax för önske-lunch och jag hade denna gång önskat lutfisk (är jag frisk eller). Sen åkte jag med tåget hemåt. :)

Nu är det åter arbete som väntar efter dagens lunch.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv för i helgen =) Så skoj att få träffas lite å snacka skit å skvallra. Å så kramas så klart. Jag litar på att vi tar en promenad när du kommer hem nästa gång istället ;)

Kramar

2008-11-03 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0