Längtan

Idag längtar jag till helgen. Imorgon kl 16:11 åker jag med tåget till Öret. Där väntar stoj och glam och fest och sånt. Overallen åker på på fredag, fina stassen åker på på lördag. Vår kära vän och hotellvärd bjuder på fry-up på lördag, sen blir det gås för hela slanten. Gås är verkligen underskattat, det är ju skitgott. Svartsoppan kan jag dock vara utan. :)
Vänner och bekanta från landets alla delar kommer på lördag. Ska bli riktigt jäkla kul att träffa alla gamla godingar igen. Och alla nya godingar såklart. :)
Nu ska jag arbeta vidare, listor till höger och vänster. Roligt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill se bilder, jatack :) Ha det så roligt!

2008-11-06 @ 18:01:15
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0