Äntligen

Igår snubblade jag iväg till Skhlm, nya fina, stooora köpcentrumet i södra Stockholm. Och lyckan var gjord när jag äntligen hittade helgens outfit. Klänning i finaste stuk, inte den modell jag egentligen var ute efter men jättefin ändå. Å inte behöver jag köpa några nya skor eller väskor heller. Men jag passade på att köpa undies för nästan lika mycket som klänningen kostade. Inte helt rätt kanske, med tanke på min dåliga ekonomi denna månad. Men men... Nu är jag i alla fall kittad och klar inför helgen.
I helgen ska jag försöka hinna visa foton på mina kläder också. Så kan ni kolla vilken som är snyggast. Overall vs. finklänning. Fredag vs. lördag. Skabbig  vs. piffig. Själv kan jag se fördelar med båda...
Pusseluss!
Och grattis USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0