Glassigt

Sitter på jobbet och klurar lite. Är sugen på att vara hemma å glassa runt lite grann. Ingen mat har jag med mig heller. Ska nog gå och köpa en sallad till lunchen :)
Ikväll ska jag ut på lite löpträning också. Jag och syster-yster ska försöka oss på något mil-lopp till hösten och då är det hög tid att börja träna. Jag har varit JÄTTEduktig och kört "styrketräning" hemma hela denna vecka också :) Inte så avancerat men det verkar vara effektfullt i alla fall, för jag har lite träningsvärk. Jag ska träna löpningen med hjälp av det program som finns på Marathon  Har börjat med vecka ett på tio-km programmet denna vecka :) 
Nä, nu är det dax att återgå till jobbet, sluta surfa runt liksom :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0