Forever 21

Sitter och kollar in Forever 21s hemsida och hittar en del godbitar. Tyvärr är jobb-datorn av ett sämre slag och det funkar inte riktigt som det ska med att spara bilder. Alltså, jag kan inte visa godbitarna just nu.
Hur som helst. Forever 21 är ju trevligt att kolla på på nätet. Däremot fick jag en smärre chock av deras affärer i New York. Vilken jäääkla röra. Ingen ordning, kläder hänger slarvigt överallt, total kaos och småtjejer som är hysteriska. Not my cup of tea helt enkelt. Att lägga en order över nätet känns mer som min kopp faktiskt. I alla fall när det gäller Forever 21. Ska nog spana mera när jag kommer hem, klicka hem lite olika trevliga toppar till sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0